Påskhelg

Här är lite bilder från påskhelgen hos min goa morfar i blekinge.


  Vi målade tjusiga porträtt av varandra hehe.. Morfar målade sitt allra första ägg! (det till höger) jag tycker han har talang för det :)

  Vi tog en sväng till stugan och kollade läget också.

 Tilda och hela hennes familj kom på middag på påskafton, det var kul att träffa dom igen :)

Vi hälsade också på hemma hos Nyströms och jag fick se mitt kusinbarn Erik för första gången. Han föddes i februari. Han sov och ammade mest :)


För övigt har jag bränt ut alla våra foton på dvd nu, det var 1,5 år sen sist.. Känns bra att äntligen ha gjort det.

Ha det så bra! hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så bra att du lagt in ett kort på stugan. Jag hann/orkade ju aldrig dit.Hoppas inte hackspetten gjort fler hål på väggarna.
kram mamma

2008-03-25 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0