Helg!

Fredagen var bra. I skolan lyckades vi fixa med lite ändringar i uppsatsen och efteråt var jag o Lina i Nordstan och shoppade. Tanken var att Lina skulle handla mycket och jag bara något plagg, men det blev tvärtom... Jag åkte hem med tre olika tröjor/toppar och ett par strumpbyxor. Lina hittade en fin vit skjorta. Jag pratade lite med mamma i telefon på hemvägen, hon och Elin ska på spa i Halland i helgen. Lyxigt :)
När jag kom hem åt jag o Oskar lite mat och sen gjorde vi friterade bananer med glass..mmm :) Sen såg vi på National treasure också, det var mysigt :)



Idag är jag helt ledig, ingen skola och inget jobb. Vet inte riktigt vad jag vill hitta på, kanske blir att jag går och pysslar lite här hemma och kanske går en promenad eller så. Oskar är på jobbet hela dagen men kommer vid fem. Ikväll ska jag på Elisabeths och Mikaels inflyttningsfest! Det ska bli skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0