Godis är gott


Idag är det skärtorsdag och jag o Oskar började dagen med ägg- och sillfrukost. Jag ska ju till blekinge i helgen så vi hade lite påskfirande idag istället. Vi har plockat fram de få påsksaker vi har, dukar och två tuppar, men fint blev det :)

image13

Vi har köpt påskägg till varandra och lagt en del tid på att välja vad som ska vara i. Självklart gömde vi dom och vi fick båda leta ett bra tag innan vi hittade varandras gömställen :) Jag fick ett jättegott påskägg av Oskar med choklad, naturgodis och annat i :) Han hade färgtemat rosa och gult så alla godisar hade den färgen. Runt öppningen hade han klistrat fast guldpaljetthjärtan, sött :) Det godaste påskägget jag fått nån gång :) Fick en liten bild på oss två i också. Oskars ägg bestod också av många chokladhjärtan, smågodis och en dammsugare. Det gick hem det också.

     

Har hunnit baka världens godaste morotskaka också, mmm... :)  Det blir ingen nyttig helg det här inte...

Nu åker jag snart hem till Lerum. Hoppas alla får en härlig påsk!
Kraam!


PS. För er som inte sett det finns det en ljusgul knapp under varje inlägg som heter "Kommentera". Testa den gärna ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej då...men bara för att jag är så snäll;) hehe. Idag har varit en väldigt trevlig dag i skolan, tolv timmar visserligen men sista timmen var vin-mingel;)Men nu är jag helt slut. Gott med påskägg!!! Men jag får väl vänta tills på lördag;P..Kramar på dej! Happy Påsk!

2008-03-20 @ 20:23:22
Postat av: Emelie..igen

Allstå jag är snäll för att jag kommenterar om inte det gick fram;)

2008-03-20 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0