Bilder från januari/februari


Här kommer några bilder från den senaste månaderna


 Förfest hos mig och sedan utgång till Pustervik med Kicki och Cissi

 Malin hemma hos mig. Vi gjorde grekisk paj, såg på tv och gjorde egna smycken.


  Middag och Singstar med Johanna, Kicki och Marie :) Det var inte så lätt som man trodde, jag blev amatör de flesta gångerna hihi

  Spelkväll hemma hos Elisabeth, tillsammans med Lina, Emelie, Anna och jag.

  Lina hemma hos Elisabeth

 Jag, Lina och Anna och Emelies hand ;)

  Såhär fin blev vår amaryllis :)



Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!
Nu har jag tittat in på din blogg igen. Roligt att få lite ansikten på dina kompisar. Promenaden runt Härlanda tjärn låter mysig. Själv har jag öm kropp efter spa-aktiviteterna.
kram
mamma

2008-03-16 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0