Sommarlov!

Hej!

Nu har jag sommarlov sedan en vecka tillbaka, det är så skönt! Vädret har varit jättefint enda fram tills idag, så idag blir det shopping med Malin :)

I helgen var jag hos min kusin Tilda i Kristianstad :) Det var hon, jag, Emma, Jossan, Johanna och Linn som var där och vi hade jättekul. På fredagen åt vi tandorikyckling och ris och sedan gick vi ut och dansade tills stället stängde :) Det va en bra dj så vi dansade som bara den hehe.. På lördagen åkte vi till Åhus och solade o badade vid en vit sandstrand. Jättehärligt! Och det var faktiskt inte kallt i vattnet utan riktigt skönt. På kvällen kom Linn och vi åt tacos och slappade i Tildas lägenhet. På söndagen bjöd Tilda o Johanna på plättar till frukost (à la mormor) och det var riktigt gott. Sen var det dags att åka hem för min del.

     

     

  



Igår lade jag det sista av vårt trägolv på balkongen! :) Det blev jättesnyggt och mycket mysigare att gå på.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0