Island, blekinge mm

Hejsan!

Nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade. Men har inte varit hemma så mycket på sistone, har varit borta 3 veckor nu.
Nedanför ser ni bilder från min o oskars islandresa :) Det var helt underbart och mysigt! Vi var på valskådning, gyllene cirkel-tur, reykjaviks zoo och botaniska trädgård, ön Videy, inne i city och shoppade och åt god mat, på blå lagunen som värmdes upp av en varm källa och till sist red vi en heldagstur vid en brant dal :) Vi är supernöjda med resan! Och vädret var jättebra också faktiskt. Bättre än det var i Sverige då hehe :)

      

     

     

     

     

     

                                             
                                             Min favoritbild från Island



Efter Island åkte jag direkt till blekinge för att hälsa på morfar som är sjuk. Träffade även släkten på olika kalas och sånt, det var kul. Jag och Oskar var nere i sommarstugan tillsammans med mamma o pappa en vecka. Sen åkte Oskar hem för att jobba medan jag stannade ett tag till. Här kommer lite bilder från veckorna:

     

     

     

Saker som hänt: morfar fyllde 88 år, jag o oskar cyklade en lång runda till Själagölen o badade, vi paddlade kanot vid Karlsnäsgårdenm, Eleonora hade kalas, stugan får nytt tak och jag hann besöka Lena i Växjö.

Nu är jag hemma två dagar och sen blir det ridläger i Tanum. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad härligt att du haft det så bra Sofia. Det ser jätte mysigt ut på alla bilder. Låter som om du haft en riktig toppensommar hittills! Själv har jag mest jobbat känns det som.. Å fjällvandrat såklart. Men nu är det bara 6 arbetspass kvar sen ska jag vara ledig i över en månad.. Frihet! :) Hoppas vi kan ses snart. Stooor kram till dig!

2008-07-19 @ 19:09:44
Postat av: Elisabeth

Ser ju ut som du har ett riktigt sommarlov som man ska:) själv jobbar jag för fullt, men hinner med lite annat ibland med!! börjar smålängta till skolan igen.. är ja knäpp?? kramar!!

2008-07-21 @ 20:49:39
Postat av: Sofia

Ja sommaren har varit jättehärlig! :) Jag har haft min mesta ledighet nu så jag ska börja jobba mitt snart.

Nja jag har inte direkt börjat längta efter skolan än men jag är rätt nyfiken på hur samhällskursen kommer att bli :)

Kram!

2008-07-23 @ 16:19:33
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0