Vintertid

Dags för en uppdatering tror jag, fem dagar sen nu...

Tycker det är segt att det är så mörkt ute. Jag blir så trött så fort det mörknar på ute.. Hoppas det vänder snart. Ska på spinning snart, då brukar man piggna till.

Idag va jag på föreläsning om finanspolitik. Föreläsaren är rolig men det gick lite fort idag så jag hängde inte helt med på alla kurvor hit och dit. Men som tur var är kursboken väldigt pedagogisk och bra så jag förstår nog ordentligen när jag läser där sen hoppas jag. Ligger efter lite med läsningen så nu får jag ligga i så jag inte behöver plugga hela julen.

Har ni också mycket nu i skolan/på jobbet?

Ska bli mysigt med jul sen. Vi ska bara julgodis här hemma imon med Viktor och Ellinor. Ska bli mysigt :) Ni vet ju redan en av mina favoriter (snöbollar) men sen tycker jag knäck och mozartbollar är himla gott med så det ska vi också göra imon.

Har ni några julgodisfavoriter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man ha glögg som favortgodis?? I så fall är det mitt!! :)

Du löser nog det med läsningen om jag känner dig rätt. Unna dig lite ledigt i jul, det är du värd.

Nu ska jag äta mat, kom just hem från träningen. Stor kram!!

2008-12-10 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0