Jullov!

Äntligen jullov! :) Ska bli skönt och mysigt. Kommer ju behöva plugga inför tentan ändå men jag ska ta mig lite ledigt också under juldagarna och nyår. Funderar på att rita in vilka dagar jag ska plugga och inte plugga i kalendern, så man slipper känna att man borde plugga dom dagar man tar sig ledigt.
Vi hade genomgång idag med tre gamla ekonomitentor, men vi hann bara gå igenom en. Hade inte fixat som idag men nu vet jag ju vad jag ska fokusera på när jag pluggar iaf. De va inte jättesvåra men jag måste repetera massa så jag inte glömmer det jag läst.

Var och solade solarie idag så jag slipper se ut som ett spöke på att kort som kommer tas nu i jul. Har gått en liten promenad också, riktigt njöt av den. Det var så milt och skönt och lite soligt ute.

Ikväll blir det förhoppningsvis pepparkaksbak här hemma med Oskar :) Och film också, "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" går på tv. Har inga andra planer för helgen, lite skönt att bara kunna göra vad som faller en in.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Em

Ikväll ska jag fira jullovet med glögg!



Imorgon ska jag jobba och så kommer mina australienser hit:D Så det blir kanske lite fest.



På söndag blir det troligtvis Liseberg!

2008-12-19 @ 17:16:43
Postat av: Lina

Va härligt med lite julledigt och att kunna göra det som faller än in!

Jag ska också försöka njuta lite av det även om det är mycket i skolan just nu.. Igår var vi iaf på mysigt jul-fika hemma hos Magda, Jonas och Signe. Hon är så fantastiskt söt nu, 6 månader! Idag ska jag göra en opponering som ska vara inne senast kl 12 på nyårsafton (taskig tid!), och greja lite med mammas och pappas julklappar och aerobicen. Man känner att det liksom ligger över mig hela tiden.. Förresten, vilka låtar tycker du om att träna till? Ska ha ett vanligt aerobic-styrka pass efter jul och behöver musikförslag. Nu ska jag ta tag i dagen.. Hoppas du har en jättehärlig helg nu. Jag saknar dig! Stor kram!!

2008-12-20 @ 13:32:11
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0