Choklaaad

Hej bloggen!

Har just diskat en jättestor disk.. Tog 1h 20 min... Phu.. Men hade verkligen ingen ork i ons eller tors. Skönt att det är gjort. Gud va jag önskar att vi hade en bänkdiskmaskin..



Har varit o köpt marabouchoklad o lite cashewnötter. Mmm :) Har varit så sugen på choklad idag o det är ju faktiskt fredag idag :) Snart kommer mamma hit. Vi ska ha lite mor o dotter-kväll o laga mat o se på Idol tillsammans. Ska bli mysigt! :)

Läser ju ekonomi nu. Det är intressant och än så länge hänger jag med. Så om ni undrar nåt om marinalnytta, marinalkostnad eller alternativkostad så vet jag ;) Idag pratade vi om arbetslöshet och penningpolitik.

Annars i helgen så ska jag på fest hos Malin som fyller år imon och sen ska jag till Gekås på söndag med Elin o mamma. Så det ska bli en rolig helg. Hoppas det inte bli föör mycket fick på Gekås bara.
Har bara slappat idag sen jag kom hem från skolan, va verkligen inte pluggsugen..

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår inte hur du kan orka med och se så mycket disk.. Jag hade mått helt dåligt av att veta att jag måste ta den så småningom.. Vilket jag vet att du gör också. Mitt förslag: Diska oftare! Kanske 2-3 gånger/dag. När det inte är så mycket känns det inte heller lika smärtsamt. Jaja, nog om disk. :) Låter som en jätterolig helg för dig. Hoppas den blir toppenbra och att du hittar massa fint på Ullared. Stor helgkram!!

2008-12-05 @ 17:28:53
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0