Way out West

Hejhej!

Nu har jag, Lena, Kicki och Sofia varit på way out west i slottskogen. Jag o Lena såg bland andra Håkan Hellström, Sahara Hotnights, Sigur Rós, Franz Fredinand, Mando Diao, Broder Daniel, Silverbullit och lite Neil Young. Vi har även hunnit med att dansa loss på Sticky och Uppåt framåt. Så det har varit några lyckade dagar :) Som tur va slapp vi regn för det mesta också!

       

      

    



Nu blir det jobb i fotoaffären i två veckor till. Sen har jag ledigt en vecka innan skolan och samhällskunskapen drar igång.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad härligt att ni till större delen fick uppehåll. På fredagskvällen satt jag, Lars och Ira på en klippa här i Guldheden där man har utsikt över hela stan och hörde vad som spelades i slottskogen. Häftigt. Måste varit ganska hög ljudvolym där du var.. :) Jag vill också gärna träffas snart! För mig passar torsdagkväll bäst i så fall. Kan ev. få till en fikastund på lördagen om Elisabeth inte kan på torsdag. Men torsdagen hade varit bäst.. Jag skriver till henne och frågar. Lycka till på jobbet. Kraam!

2008-08-12 @ 11:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0