En ledig vecka :)

Hej på er!

Nu har jag ledigt en vecka innan skolan börjar, det är så skönt! Ska ta det rätt lugnt och njuta av att ha tid till att bara slappa och sånt. Sen ska jag försöka få gjort lite småtråkiga ärenden som bara skjutits upp tidigare.

I helgen var jag och Oskar på kräftskiva i Jonsered med Johanna Strauss och henne kompisar. Det var jättekul! Vi var drygt 20 pers som åt kräftor, sjöng sånger och lekte lekar. Jag gillar kräftskivor, det känns lite extra speciellt eftersom man bara har det en viss tid på året.

   
Vi leker memory när alla kommit. Johanna och Angelica på bilden bredvid. Sedan hugger vi in på maten.

     

   
Värden för kvällen fick en kungakrona och var allsmäktig större delen av kvällen. 

      <- nån skum dans.. :)

     <- Min snygging :)


På söndagen var jag och min familj på mitt kusinsbarns dop i Väröbacka. Efter dopet bjöds det på middag på ett gästgiveri.

  


Nu skiner solen ute så jag ska nog sätta mig på balkongen en stund. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Em

Men Sofia!! Ni har ju inga hattar!! Det är ett måste. Vi gjorde till och med egna förra året. De sålde så tråkiga i affären:)

2008-08-25 @ 12:06:51
Postat av: Lina

Vad trevligt det ser ut! Jag vill också gå på kräftskiva...! fast jag tycker inte om kräftor men jag skulle vilja gå på skiva iaf.. :) Kramkram till dig!

2008-08-25 @ 16:20:15
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0