Uppdatering

Hej på er

Här kommer en liten uppdatering på den senaste veckan.

Tisdag och onsdag pluggade jag mest, har inte så mycket intressant att komma med. I torsdags fikade jag och malin i 2,5 timmar i solen på ett café i haga. Det kändes nästan som sommaren skulle komma faktiskt. På fredagen var det seminarium och läraren var väldigt duktigt. Han provocerade oss en del med sina frågor men det var roligt. Sedan åkte jag och jobbade direkt efter eftersom en på jobbet blivit sjuk. På kvällen kom malin hit och vi lagade en god pastasås med kräftstjärtar och vitlök och såg på film :) På lördagen jobbade jag igen och sen var hemma i lerum och åt middag. På kvällen bakade jag och oskar ett jättegott grekiskt bröd med fetaost, timjan och soltorkade tomater.



Idag har jag dammsugit, lagat mat med oskar, slappat och lite annat. En typisk söndag med andra ord. Jo och sen hade vi oskars kompis doffer på besök en stund på morgonen med :)

Imorgon ska jag klippa mig och göra slingor, hoppas det blir bra :)

Kram och hej


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Brödet såg jätte fint ut! Skulle man kunna få receptet?

Hittade till dig blogg alldeles nyss, är du religionslärare? :)

Trevlig helg!

2008-05-02 @ 20:05:56
URL: http://malinastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0