Stockholm

Helgen i Stockholm med Oskars familj var jättekul :) Jag lyckades åka dit trots att jag egentligen var lite sjuk, men det gick bra ändå. Jag och Oskar åkte upp senare än dom andra och när vi kom till hotellet såg vi på film tillsammans. På lördagen gick vi på naturhistoriska museet, sedan shoppade jag och Ella ett tag. Efter det gick vi på restaurang i gamla stan, det var mysigt. Sedan blev det biljard på hotellet, jag är verkligen nybörjare på det området hehe.. På söndagen besökte vi livrustkammaren. Det var kul att se alla gamla dräkter, rustningar, väskor och vagnar som kungligheterna haft. Dom sparade inte på lyxen. Efteråt gick vi på vasamuseet och på restaurang. Jag åt en jättegod pizza :) Efter en fika på det var det dags att ta tåget hem igen. En lyckad helg med andra ord :)

          


Igår kväll var vi hemma i Lerum och firade pappa som fyllde år. Vi åt en god middag. Igår började vår nya kurs också, den verkar rätt bra. Den kommer att handla om lärande ur ett socialt och samhälleligt perspektiv.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad mysigt att åka iväg så där. Ser ut som ni hade det bra:)

2008-04-01 @ 19:26:30
Postat av: Lina

Ja det verkar som ni haft det jätte mysigt. Låter som en toppen helg! Coolt att det gick så bra också med tanke på din förkylning.
Stor kram!!

2008-04-01 @ 22:16:20
URL: http://www.lillaemmalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0