Ge mig vår, vår, vår

Kanske är våren här för att stanna nu? Det hoppas jag för nu har vi plockat fram utemöblerna på balkongen! Vi invigde dom med en fika med mamma :) Det var mysigt och solen värmde i ansiktet.

 

Var på Håkan Hellström-konsert med Elin i lördags. Den var jättebra! :) Som vanligt, när det är han som står på scen. Konserten var två timmar och tjugo minuter men det kändes knappt. Lite synd att det var sittplats, gillar mer att stå på konserter, blir mer känsla då. Men vissa låtar stod nästan alla i publiken, det såg fräckt ut.

Gick på bio i fredags med Sofia från klassen, vi såg 27 dresses. En förutsägbar men gullig amerikansk film. Såg även A beautiful mind igår på tv med Oskar, den rekommenderar jag om ni inte sett den innan. :) Handlar om John Nash (en matematiker och nobelpristagare) och hans liv.

Nu ska jag och min älskling strax se Prison break, en av våra favoritserier tillsammans med Heroes :) Weee


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad härligt med fika på balkongen!! Vi har också tagit fram våra utemöbler men inte riktigt invigt dem än.. Eller jo, vi grillade fläskfilé och gjorde klyftpotatis en dag (jätte gott) men sen när det var färdigt för att äta sattes vi oss ändå i soffan.. hehe. Så riktigt inivigda har de inte blivit än. Nu ska jag börja läsa, har haft en sköön sovmorgon idag. Kraaam!

2008-04-16 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0