En riktig picknick-helg

Hej på er!

Har haft en jätteskön helg! Inledde stort med att impulsshoppa med Lina i fredags :) Jag som inte skulle köpa nånting nu när vi inte fått csn än, kom ut med fyra plagg hehe. Det blev en cerise klänning, ett lila linne, ett par capribyxor och ett par korta shorts. Är nöjd!

På lördagen hade jag och Oskar en jättemysig picknick i Skatås. Det var soligt och fint och vi satt på en rätt avskild plats vid skogskanten :) Myyys. Han är så fin min pojke!

         Vi såg ett rådjur med :)


Det finns små söta skogsgubbar längs skogskanten med, hur fräcka som helst




På kvällen åt vi thaimat på balkongen som Oskar köpt hem, det var gott. Så skönt att kunna sitta på balkongen igen.

På söndagen var jag på picknick igen med Malin och Lelle. Vi åkte till Skansen kronan, jag har aldrig varit där innan och det var jättefint. Lite läskigt att gå ner för alla trappor igen bara. Det blåste lite mer än vi ville men det var mysigt ändå.

        


På eftermiddagen kom Oskars mamma och hans syskon hit på middag som han förberett. Vi åt kyckling, bulgur och krasse/ört-sås, mycket gott! Det var kul att ha dom på besök :)

Annars sitter jag mest och planerar lektioner inför vfun, det är riktigt roligt! Kan sitta flera timmar i sträck utan problem. Håller på med en powerpoint-presentation och med ett buddhism-kryss till eleverna.
Idag sitter jag i solen och läser på inför tentan som är på fredag, men jag känner mig rätt lugn inför den.

Det var allt för denna gången! Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0